Ο Βασίλης Τριχόπουλος της TOP FRANCHISES Hellas, καταγράφει στην ειδική έκδοση RETAIL της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ την αξία του brand και τις στρατηγικές που επιλέγουν οι premium δικαιοπάροχοι, για να διασφαλίσουν το brand value του σήματός τους
Οι επενδυτές αναζητούν αξία στο brand. «Το brand value είναι το απόλυτο “όπλο” που ποθούν όλες οι εταιρείες. Ένα premium brand έχει μεγαλύτερη αξία, κινητοποιεί περισσότερο τη ζήτηση και δίνει μεγάλη δυναμική στην ανάπτυξη. Η αξία του, για το κοινό, έγκειται στη δέσμευσή του ότι θα τηρήσει την υπόσχεσή του. Τα premium brands προσφέρουν στους πελάτες τους σημαντικά διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά, τα οποία εκείνοι αναγνωρίζουν και επιζητούν. Oι μεγάλοι παίκτες επενδύουν με φανατισμό στο brand value, διότι διασφαλίζουν την επίτευξη υψηλότερων μελλοντικών κερδών», σημειώνει στη «N» ο Βασίλης Τριχόπουλος, Concept Mentor, Franchise Specialist, TOP FRANCHISES Hellas.

Όπως εξηγεί, ειδικότερα στον χώρο του franchise, οι premium δικαιοπάροχοι, για να διασφαλίσουν το brand value, επιλέγουν στρατηγικές που απορροφούν σε μεγάλο βαθμό τις ελληνικές παθογένειες. «Ενδεικτικά, κάποιες εξ αυτών είναι η κοινοπρακτική δικαιόχρηση (Joint Venture Franchise) με διαδικασίες stop loss και wayout στα superior brands και η υπομίσθωση καταστημάτων με PL products στα premium concepts. Επίσης, επειδή στην ανάπτυξη των εταιρειών έχουμε μια ασυμμετρία πόρων που κάνει τη μάχη φαινομενικά μονόπλευρη, η επιμονή στην αξία του brand προσφέρει σημαντική βοήθεια στον Δαβίδ, προκειμένου να νικήσει τον Γολιάθ», προσθέτει.

Διαβάστε όλη την ειδική έκδοση - αφιέρωμα της ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗΣ στο RETAIL στο naftemporiki.gr